vrijdag 11 januari 2013

Gymtas

Onlangs won ik bij Curl Up o.a. deze prachtige stof (Retro Rocket Rascals van Michael Miller).  Daar moest gelijk iets van gemaakt worden natuurlijk en het werd een tas voor mijn dochter. Nu nog om haar beer in mee te sjouwen, maar aan het eind van het jaar gaat ze naar school dus dan wordt het haar gymtas. Patroon (met ritszakje binnenin) komt uit Stof voor durf-het-zelvers.

A while ago I won this beautiful fabric (Retro Rocket Rascals by Michael Miller) at Curl Up. I immediately had to make something and I decided on a bag for my daughter. For now she uses it to carry her bear in but at the end of the year she starts school so then she can use it for her gymnastics lessons. The pattern (including an inside pocket with zipper) is from the pattern book Stof voor durf-het-zelvers
DSC08182pm
Pin It!

13 opmerkingen:

  1. Het stofje komt helemaal tot z'n recht in die tas, goeie keuze! Ik ga van mijn stuk astronauten een dekentje van maken: de pluizige fleece is al gekocht, nu enkel nog eventjes tijd vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk, daar heb ik ook nog aan gedacht want daar is deze stof ook ideaal voor.

      Verwijderen
  2. Heel schoon gemaakt! Waar heb je dat leuke gestreepte touw vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi! en je brengt me op ideeën:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, hier ligt nog 2 meter van diat prachtige stofje te wachten op het ideale projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke mooie stof! Hier ligt een lap waar ik maar niet in durf te knippen, zo geweldig vind ik hem ... Superversie van het gymtasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe tas! Ik ben blij dat de Give Away goed terecht is gekomen (die naar Nederland bleef dus heel wat langer weg dan naar Nederland) en dat er iets super mooi mee werd gemaakt. (Mijn dochter staat hier naast me en zegt dat ik beter 'vet cool' schrijf?! Yep as if!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik heb de stof ook liggen, hier gaat het waarschijnlijk een hemdje voor de zoon worden.

    BeantwoordenVerwijderen