maandag 21 januari 2013

crochet bag

Haken...elke keer als ik op ingthings weer een leuk haakprojectje voorbij zie komen neem ik me voor om te leren haken. Het blijft meestal bij voornemens en dan stuur ik het door naar mijn moeder die wel kan haken. Nieuw jaar, nieuwe kansen dus ik besloot er nu echt voor te gaan. Om mezelf te motiveren naaide ik eerst een tasje om de haakspullen in op te bergen en ging ik aan de slag. Eerste projectje was dit strikje voor een haarspeldje. Verre van perfect maar het is een begin. Bij gebrek aan geschikte stof in mijn kast bestempelde ik wit stevig katoen met textielverf in fluorroze, blauw en zwart.

Crochet..every time I see these nice crochet projects on ingthings I want to learn how to crochet. However usually I just sent it to my mom who knows how to crochet. But this time I decided to really go for it. But first I sewed a bag to store my crochet stuff. I tried this sweet bow. It's still far from perfect but it's a start. I didn't have the right fabric in my stash so with the back of a pencil I stamped fluor pink, black and blue textile paint on white cotton.

DSC08417


DSC08427pm
Patroon ritstasje/ Pattern bag: same as this one but I made it a bit bigger.
Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er nochtans goed uit voor een eerste projectje :)
    Eens je de handeling in je vingers hebt gaat het heel erg vlot en is het een supertoffe bezigheid ;)

    Leuk tasje, toffe kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat strikje is leuk!, een tip: haken kan je leren door een filmpje op You tube te bekijken en mee te haken.
    Zo heb ik ook leren haken, werkt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen