woensdag 2 januari 2013

First item of 2013

Allereerst een Happy New Year voor iedereen ! Let 2013 be awesome !

En om het nieuwe jaar goed te beginnen maakte ik een sweater voor de kleine man in huis. Oorspronkelijk was ik van plan om gewoon een groene trui te maken maar toen het af was en zoon en ik er nog eens naar keken sprak hij uit wat we allebei dachten 'het is een beetje saai zo'. Dus scande ik mijn pinterestboards en vond deze beer. Hij werd goedgekeurd en erop geflockt. Dit was het eerste item dat voor dit jaar onder mijn naaimachine vandaan rolde en het is zeker niet de laatste.

To start the new year I made a sweater for the little man in the house. Actually I was planning on making just a plain green sweater but when it was finished he and I looked at it and then he said what we both were thinking 'it's a bit plain'. So I scanned my pinterest boards and found this bear. So this was number 1 for 2013. I 'm planning on many to follow.
DSC08123pm

DSC08094

DSC08151

DSC08056

Patroon: de kaptrui uit Stof voor durf-het-zelvers maar dan zonder capuchon
Pattern: hoodie from Stof voor durf-het-zelvers without the hood.
Stof: Stoffenspektakel
Pin It!

14 opmerkingen:

  1. oh, weer zo leuk geworden! Die beer is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij toch stoer, die zoon van jou! Weeral een supertrui :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik mag hopen dat het niet het laatste item wordt.
    Een fijn 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen goed begin is voor het nieuwe jaar! Een veelbelovende start, want hij is wondermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar! En die trui is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HIj is te gaaf! En ook voor jou een goed 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mega mooi! Ik denk dat ik die beer ook op men pinterest heb

    BeantwoordenVerwijderen