donderdag 19 april 2012

Happy camper

Tweeënhalf jaar geleden maakte ik voor zoon Pluis grote geel/witte ruitkussens voor op zijn grote-jongens-bed. In die tijd had ik nog nooit van flockfolie gehoord dus naaide ik er met de hand vilten auto's op. Inmiddels was zoon wel aan nieuwe kussens toe dus kocht ik op Van Katoen vorige week dit prachtige kussen. 1 Kussen op bed is nogal karig dus haalde ik de vilten auto's van de geel/witte kussens en flockte er een gitaar en een camper op. De gitaar tekende ik zelf en de camper heb ik ergens op internet gevonden (ik probeerde de link te vinden maar weet niet meer waar).




Pin It!

7 opmerkingen:

  1. Secuur werkje waarschijnlijk, die camper en die letters. Maar erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan ! Volgens mij ben jij ook een hele bezige bij! Zoveel mooie maaksels !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zouden mijn zonen heel blij van worden!!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren bij elkaar!
    En flocken is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh dus jij was er vandoor met dat kussen dat 'k op de Van Katoen Facebook pagina gespot was, maar dat al weg was tegen dat ik arriveerde! Goeie keuze :) En erg mooie extra exemplaren ook!

    BeantwoordenVerwijderen