dinsdag 15 mei 2012

Capuchonvest voor meisjes

Een tijdje geleden maakte ik dit capuchonvest voor Kleine Pluis, maar ik had me wat vergist in de maat dus het viel wat groter uit dan ik had bedacht. Afgelopen weekend gingen we een weekendje weg naar Limburg en haalde ik het vest maar weer eens tevoorschijn en nu paste het wel goed. Het is samengesteld uit 2 patronen en toen ook nog wat aangepast. Ik gebruikte dit patroon als basis, maar maakte er een rits in. Voor de zakken en de manier om het boord onderaan aan te zetten gebruikte ik van dit patroon.  





Effen tricot stoffen: Stoffenspetakel
Bloemen tricot: restje over van hier
Pin It!

8 opmerkingen:

  1. Héél mooi vestje, die bloemetjesstof maakt het extra af. Ja, kleine meisjes worden snel groot hé, en dan passen de kleedjes opeens wel. Ik heb er net nog wat van geschreven op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig en dat doet me eraan denken dat ik ook nog steeds een trui voor sara moet maken.... zucht...teveel te (willen) doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtexemplaar én bij deze temperaturen kun je niet genoeg vestjes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voering vind ik top,echt mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bloemekes in die kap, zo lieflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vest!! De bloemen capuchon maakt hem echt af!! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hou van de zachte kleurtjes en het kapje binnenin is héél schoon met dat bloemestofje. Zo,n vestje komt zo goed van pas. Bellen blazen vinden de meeste kindjes toch wel heel leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij dat ik eens kan reageren op je blog!(had al eens op pinterest een berichtje gepost) Je maakt echt super dingen voor de pluisjes!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen