zaterdag 5 april 2014

Black striped Hemlock tee

Het rood/witte Hemlock shirt beviel zo goed dat ik direct een zwart/witte versie maakte. Perfect patroon en nog gratis ook. Need I say more ?

I loved the red/white striped Hemlock tee so much that I made another black/white striped one right away. Perfect pattern and it's free ! Need I say more ?

streep1pm

streep4pm

streep2pm

streep 3pm

Spiegelreflexcamera blijkt onherstelbaar stuk :( dus voorlopig helaas alleen foto's met mijn telefoon. Wordt dus even sparen.

My camera couldn't be fixed so for now unfortunately I have to take pictures with my mobile. I need to start saving for another camera.
Pin It!

9 opmerkingen:

  1. Zo gaaf dat je dit zelf kunt maken, dat wil ik ook leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke foto's! :)
    waar heb je de stof gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je:) De stof komt net als de rode van Van Domburg Textiel in Den Haag

      Verwijderen
  3. Ze zijn geweldig je shirtjes! Staat je super. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk shirt he. Ik draag de mijne vaak. Hield jij je helemaal aan het patroon? (ik paste wat aan, t leek mij zo groot, maar dat valt dus wel mee )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niets aangepast. Leek mij in eerste instantie ook groot maar uiteindelijk zit hij goed.

      Verwijderen
  5. gaaf!! Ik ga hem ook eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Regards from Finland :) I just found your blog. I can see there are plenty of great and inspiring sewing blogs in Holland and Belgium, yours is one of them :). I've found many nice blogs now. I have 4 kids and I love to sew, especially for my girls! I'm quite new in blogging but it's a wonderful world as well :) Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen