zondag 28 april 2013

Skirt with suspenders

Ik pinde dit rokje gelijk toen ik het zag. Bij een zoektocht door de kast van mijn zoon vond ik deze oude bretels en toen mijn moeder vroeg of ik nog iets kon maken van haar oude lavendelkleurige jurk zag ik gelijk deze combinatie voor. Eenvoudiger kon bijna niet. De zoom was al afgewerkt en de knopenbies vooraan zat er al aan dus het enige wat ik hoefde te doen was een strook knippen en tegen een band aan rimpelen en 6 knopen aannaaien voor de bretels. 

I pinned this skirt immediately when I saw it. I found these suspenders while going through my son's closet and when my mom asked me if I could make something from her old lavender coloured dress immediately this combination came to my mind. It almost couldn't be easier. It was already hemmed and the buttons in front where also already there. I only needed to cut a strip of fabric, ruffle it and sew it to a waistband and sew on 6 buttons for the suspenders.
DSC00130pm

DSC00132
En als je verveeld raakt van het poseren ga je gewoon even scheel kijken...
DSC00141

DSC00160
t-shirt: Hema
Pin It!

14 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie.
    Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pinde een gelijkaardig rokske ....en kocht deze week een short met bretellen in den Hema met hetzelfde doel....een rokske met bretellen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bretellen vind ik super voor mannen/jongens maar voor meisjes had ik er op deze manier nog niet aan gedacht. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, zeker nu je uit twee afgedankte spullen weer iets moois kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo leuk! Die eerste foto is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen