zaterdag 20 april 2013

Kid's top

Van de week heb ik mijn dochter's kast eens opgeruimd en dat was wel nodig ook. Driekwart van haar kleding bleek te klein of soort van krap. Tijd dus om nieuwe dingen te maken. Ik tekende een patroon voor tank top met half aangeknipt mouwtje en testte in dit ruitstofje of het goed zat. Het bleek van boven nog iets te wijd dus ik heb het patroon iets aangepast voor de volgende versie die hier ongetwijfeld snel zal verschijnen. De gele broek maakte ik vorig jaar en die past ze nog steeds. 

This week I cleaned out my daughter's closet and it was much needed. 3/4 of her clothes turned out to be either too small or getting a bit too tight. So it's time to make her some new clothes. I drew a pattern for a top and tested it using a fabric from my stash. It turned out to be a bit too wide at the chest/neckline so I adjusted the pattern for the next one that will turn up on this blog very soon. I made the yellow pants last year and they still fit.
DSC09958

DSC00043

DSC00097

DSC00103


Pin It!

9 opmerkingen: